Publicerat: / Allmänt

sho bre.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. På svenskan så läste jag, Louise, Jakob och Samuel "så värt" och det slutade med några skrattanfall! Men kan säga att den boken är väldigt bra än så länge, det händer något direkt istället för att man ska vänta till halva boken innan något händer.
Efter skolan så hängde My med hem för att vi skulle fixa inför våran redovisning som vi ska ha imon. Vi kollade på youtube och åt macka med hushållsost, (som My bara får äta hemma hos mig, för att dom inte har det hemma för hennes familj inte tycker om den, om ni vill veta..) Sen så skulle jag träna och vi körde hem My. Det var ganska jobbigt att träna eftersom det är första träningen för detta året. 
När jag kom hem så drack jag Chai Latte och åt päronsplit, konstig blandning.. och sen gick jag såklart och duscha. Nu ska jag öva lite engelska och snart sova, sovgott!


Postat av: louise marjasin

hej fin blogg! kika in på min och berätta om det du bakar eller lagar mest så ska du få härliga recept! nytt projekt!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...