Publicerat: / Allmänt

Kungsmässan!

Jag har varit på kungsmässan med Tilda idag och jag köpte en vit stickad mössa med äkta päls. Jag köpte den på Tara för 150 kr, och den kostade innan 300 kr. (har ingen bild för datorn reagerar inte när jag sätter inte minneskortet) Jag tycker att Taras kvitton är riktigt söta, rosa och allt!
Jag skulle bloggat från skolan med blogg appen dampar igen, känner att dom får ta och fixa den för man kan ens inte ladda upp en bild med lite text.. Så får blogga på datan varje gång och ska försöka blogga så ofta som möjligt. Jag skriver inte så långa inlägg för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer när jag har skrivit det jag vill ha sakt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...