Publicerat: / Allmänt

Jag är tillbaka.

hej, jag kände för att ta en liten paus för att se om jag verkligen ville blogga eller inte, och jag måste säga att jag saknar det. Och jag kom inte i gång tidigare för att min data behövde startas om. Sen har vi den här goa mobilen som inte gillar mig, nu när iphone 5 har kommit ut så är alla uppdateringar gjorda för 5 an och jag har 4an så de blir liksom att när man går in på en app så kan den stänga av sig helt plötsligt och dampa jätte mycket.

Jag vill inte att skolan ska börja samtidigt som att jag längtar lite, för man träffar alla sina vänner och så. Plus att jag har gjort massa saker till mitt skåp dom jag kan sätta på inne i skåpet så att jag får lite mer plats och får det lättare med organisationen, och jag har även målat typ bilder så att det blir lite mer roligt och jag har ju inte haft så mycket att göra så jag typ sitter och fixar så saker hela tiden.

Jag har fixat mitt block så de ser mycket snyggare och roligare ut, så jag lägger in en bild på de. Sedan så kommer jag ta en bild på mitt skåp när de är klart och så visar jag hur de ser ut. Så kanske ni får idéer eller inspiration till att fixa erat skåp. Fast det kanske inte passar alla eftersom att själv är jag jätte pysslig av mig och älskar att fixa sådana saker.

Hej då, ses snart igen. xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...