Publicerat: / Allmänt

Back to school tag thingy.



1. Vilken klass ska du börja?
8:an

2. Vilken dag börjar du?
Började igår.

3. Hade du läxor över sommaren?
Nej.

4. Vad ska du ha på dig första dagen i skolan?
Jag hade på mig en blommig kjol och en stickad tröja.

5. När vaknar du och lägger dig på skoldagar?
Jag försöker vakna runt sju och ska gå och lägga mig 22:00 men blir oftast senare.

6. Vad är stressigast med skolan?
Tycker inte att de är så stressigt.

7. Längtar du till skolan?
Vet inte, än så länge är de bra.

8. Vad längtar du mest efter?
Hemkunskap, och min älskade My!

9. Vad är roligast med att fixa för att komma tillbaka till skolan?
Saker till skåpet.

9. Vilken klass började du med smink till skolan?
I 5an så hade jag typ mascara men börja sminka mig "riktigt" i 6an.

10. Kommer du ha en ryggsäck eller handväska?
Handväska? Om man kan kalla det så.


Postat av: Sandra Lunman

Sv: Haha, ja, har bloggpaus, därför uppdaterar jag dåligt! Men du hittar mig på YT! För se när jag kommer tillbaka med bloggen :p

2013-08-21 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...