Publicerat: /

Tisdag.

hej!
Jag brukar gå in på safari och sen in på blogg.se , men nu så kan jag inte skriva in mitt lösenord.. en applåd till blogg.se som får allt att inte funka för mig.
Förut precis när jag hade stängt av datorn kom jag på att jag skulle höra ett inlägg, då blev jag bara sur på mig själv för att jag är så hopplös på att komma ihåg att blogga.
Förstår inte vad det är med slöjd lärare, när man äntligen är glad för man tror att man är klar, då kommer den där lilla extra uppgiften bara för att man jobbar snabbare än dom andra..

Jag är fortfarande förkyld, har ingen ork att gå till skolan med ont i halsen, hosta och snorig näsa!

Slänger in en bild på underbara Isak.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...