Publicerat: / Allmänt

Get to know me.

Som ni vet heter jag Filippa Orshammar.
 
Jag har inget mellannamn.
 
Jag är född den 9 februari, 1999.
I Göteborg.
 
Jag är ett fan av One Direction, och har fått biljetter till deras konsert.
 
Cher Lloyd är grym!
 
Jag faller lätt för killar när jag väl känner dom.
Har väldigt svårt för att släppa en kille.
 
Jag spelar basket.
Har spelat i 7½ år.
 
I can speak good english when I want to do it.
Ich spreche Deutsch.
 
Jag är hel svensk, typ..
 
Jag är bra på matte, tror jag.
 
Jag kommer aldrig släppa Disney.
 
Portkod 1321 är sket bra.
 
Jag handlar lite för mycket.
 
Jag är feg & busig, wierd.
 
puss, de får räcka för denna gången, :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...